Rolig helg :)

Hehe nu i veckan har jag fått min Malibu Pilates Chair, och den är riktigt effektiv! :) Har fått träningsvärk i alla fall, haha. Sedan klarade jag ett prov i onsdags med 100% :D

Det var en snabb update :P


Igår åkte jag upp till Särö efter skolan, och senare på kvällen brummade jag vidare till Vänersborg :) Jag och Rikard, Helena, Mikael och Daniel bowlade i Trollhättan, var riktigt kul. Satte hela TVÅ strikes ;) Bra för att vara mig, hehe. Sedan åkte jag hem till Malin och sov där. Hon var inte med och bowlade, med tanke på att det bara är tre veckor kvar till bäbis nu. Hon och Peter hade redan lagt sig när jag kom, och hon hade gjort det så mysigt i gästrummet. Vikt undan en flik på täcket så att det såg inbjudande ut, lagt en pläd vid fotändan och ställt ett vattenglas på nattduksbordet :) Nästan som att bo på hotell! :)
 
Sov som en stock, åt en god frukost med dem, och sedan åkte jag in till Vänersborg och gick på oktobermarknaden med Rikard och Helena. Detta var första året jag gick där utan att köpa något, inte ens cocostoppar! (Eller munkar, vad det nu heter..) Sedan åkte jag hem till Särö igen. Just nu är min farbror och hans fru här på besök. Jag får nog springa till godisskålen innan allt tar slut ;)

Kram

Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0