Resten av OJF...

Ojj vad intensivt det blev resten av veckan, jag orkade inte ens tänka på att blogga :) Men här kommer en liten tillbakablick.

Såtenäs var sådär kul faktiskt... Det var det jag hade sett fram emot mest, men blev mest besviken på. Det var en del JAS 39 verksamhet, men i övrigt var det väldigt händelselöst där. Kvällen blev desto roligare, då jag åkte och hälsade på Malin :) En månad kvar till bebis nu, hehe :) Hon bjöd på bulle och godis, hon känner mig ;) Haha! Det blev ganska sent dock, åkte inte från Trollhättan förrän vid 22 tiden.

Torsdag i Landvetters torn var super roligt! Så härliga folk som jobbar där. Det hände en del knasigheter under kvällen, så det var intressant :) Jag fick hjälpa till med stripmarkering och knappa på datorerna, kul att få delta i jobbet :)

Fredag på Landvetter TMC var intressant, där kände jag igen mig mycket från simulator träningen. Tjaa, ska inte skriva för ingående om det här, för det är inte så många som förstår ändå tror jag :) Men det var en kul vecka i alla fall!!

Kram

Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0