Nattsudd...

...hette boken med tokiga saker som jag och Therese klottrade i under Strömmatiden. Jag har den boken hemma, länge sedan man kikade i den nu. Haha, men roligt hade vi!! :)

Apropå Strömma så kommer strömmajackan åka på imon. Ska till stallet med Petra efter skolan och rida den hästen jag red sist. Ska bli himla kul!! :) Denna gången ska jag även ta en dusch med en gång när jag kommer hem, så att jag minimerar risken för allergisk reaktion. Jag funderar på vart jag ska lägga ridkläderna efteråt :P Balkongen är typ enda stället, men där blir de inte så trevliga i höstrusket. Kanske kan ha dem i skåpet i skolan, haha, kommer stinka häst om skåpet! :D Aja, det löser sig :)

Har precis ätit Havregryn & Quinoa gröt, var riktigt gott :) Med drottningsylt och mjölk. Så nu ska jag ta min mätta mage och lägga mig och drömma mig bort i en fantasybok (Deverry) några minuter innan jag ska nanna. Natti :)

Kommentarer
Postat av: therese

jaaa, fan va roligt vi hadde!! saknar dig mitt älskade mumin-troll, massor med pössar till dig

2008-11-04 @ 08:11:08

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0