Helg i Göteborg

Oh det har varit lite segt med uppdatering denna veckan. Så här kommer en liten update :)

I torsdags hade vi avslut på Basic kursen, med glass och gotte :) Kändes lite tråkigt dock att vi inte ska ha de supervisors vi har haft hittills. De är redan saknade! Men vi kommer ju se dem på skolan ändå. Så nu blir det nytt team :) Så när vi var klara på skolan så bar det av upp till Göteborg. Nästa vecka blir det praktik på Landvetter, Säve och Såtenäs. Ska bli riktigt kul att komma ut i verkligheten lite och se hur det funkar. Egentligen skulle jag vara på Såtenäs hela veckan, men de ändrade konceptet och slog ihop alla flygplatser i Göteborgsregionen för att vi ska få en överblick på vanlig flygtrafik (Landvetter), privatflygningar och lågpris (Säve) och militärt (Såtenäs). Jag kommer skriva mer om det i nästa vecka när jag varit där :)



Det blev lite dåligt ljus, bilden gör den inte rättvisa :)

Idag har jag ÄNTLIGEN klippt mig! Klippte mig sista maj senast :P Så det var änna dags nu. Det blev ingen frisyrändring, bara kapade av det en bit, med uppklippt. Sedan hittade jag väskan som jag letat efter!!! :D Jag har varit på jakt på en lagom stor, svart väska med lite fina detaljer, helst i silver. Men jag är så kräsen så det är små fel på alla. Men idag fanns den där, hängandes på en krok, och bara ropade på mig. Precis som jag önskat :D Från Friis & Co är den. Nu kommer jag med glädje bära böckerna till skolan istället för att dra runt på en sleten datorväska :)

Nu har vi gäster här hos föräldrarna, jag lyckades smita undan från babblet en stund :) Fast snart vankas det efterrätt, Pavlova. Mmmmm, sockermonstret kryper fram ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilken snygg väska du hittade :)

2008-10-12 @ 15:04:00
URL: http://fridascorner.blogg.se/

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0