Avslutning för 0815 Basic! :)



Alla i klassen har klarat sig igenom Basic, så vi firade med en kväll med bowling och party :) Även en hel del av våra instruktörer vi haft hängde med, riktigt kul!
Först möttes vi på en after work och hade lite förfest, sedan blev det bowling. Det gick inte så bra för mig, haha, jag är så otränad så jag hade träningsvärk i armen efter en halvtimma. Jag gick över till ett lättare klot, men det hjälpte inte mycket. Haha! Efter bowlingen drog några av oss hem till Mathis och fortsatte parta där. Var riktigt trevligt. Eftersom vi var någonstans på andra sidan Malmö och jag inte skulle hittat hem på något sätt, så fick jag sova hos Petra :) Haha, hon hade cyklat dit, så vi tog oss hem på hennes cykel. Det gick ganska vingligt kan jag säga, och inte speciellt fort :D Men hem kom vi! Hehe. Här kommer lite bilder från kvällen :) Ja, de som kramas på tredje bilden är alltså några av våra härliga instruktörer :D


Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0