The Cage...

...är en ruskigt bra låt av Sonata Arctica!!!

Idag har vi haft simulator träning, som vanligt. Resten av utbildningen kommer i stort sett bestå av sim, även om det dyker upp nån lektion med teori eller prov ibland. Vi har ökat en hel del i trafik denna veckan. Vi är uppe i 17 rörelser på 30 minuter nu, det är en hel del att göra! :) Alla ska ha diverse clearance, vägledning in till flygplatsen, eller ut från flygplatsen. Mycket som ska pusslas ihop. Men det är ruskigt roligt!! :) Det går riktigt bra just nu med, det ger en kick.

Och jag har tvättat idag. 6 tvättar blev det, var flera veckor sen jag tvättade. Jag har tagit med lite av det jag använder oftast på helgerna när jag är hemma i Särö. Lättare att dra med en väska dit än att springa sjuttiotusen gånger mellan byggnaderna här för att tvätta :P Hehe..

Nu märks det att hösten och mörkret är här, för jag har återgått till min höstmusik, hehe... Det är alltid på hösten som jag lyssnar på rock, hård rock, moody musik och sånt.. Mina husgudar the Rasmus spelas för fullt, Sonata Arctica och Within Temptation likaså. Jag längtar efter min keyboard nu. Kanske ska dra med den hit, den får plats :)



Nu ska jag mumsa lite glass och titta klart på Forrest Gump som jag började på tidigare när jag strök :)

Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0