Storhogna Högfjällshotell och SPA

Hej hej, här kommer en liten uppdatering från hotellet. Vi kom hit igår på dagen efter en lång (12 timmar!!!) och vedervärdig tågresa. Påminn mig om att aldrig åka tåg så långa sträckor igen! Hehe..

Storhogna är verkligen jättefint!! Jag har tyvärr inte hunnit se så mycket av det ännu, för jag har legat inne på rummet med feber och halsont. Idag har jag knappt haft någon feber alls, så tidigare ikväll kunde jag gå ner till restaurangen och äta tre rätters middag som ingår i boendet :) Det var fantastiskt gott!! Idag hade jag även inbokat en spa-behandling, en kroppspeeling, men eftersom man har lite ont i huden vid feber så kändes inte det som någon bra idé, utan min syster fick ta den istället :) Hon jobbar här uppe på frukosten, så hon hade jobbat klart i tid till behandlingen.

Ikväll gick jag bort till Logen, stället där några av de anställda bor inkl min syster) och träffade några andra som jobbar här, drack chokladglögg och spelade Guitar Hero. Sis är ju grym!!!

Imorgon hade jag tänkt att ta mig till poolen och bastun efter frukost och ha det lite gott, innan jullunchen börjar.
Sedan blir det Kalle kl 15 som alltid :) Sedan blir det nog lite dötid tills julmiddagen vid 18 tiden :) Och sist men inte minst, lite julklappar och mys. Jag tänkte även försöka plåta lite så får ni se hur det ser ut här.

Nu ska jag sova så att jag blir riktigt frisk (dumma hals!!) och så att jag orkar gå upp och äta frukost :) Ska bli trevlig att bli serverad frukost av sin syster ;) haha... Gonatt!

Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0