Resten av julhelgen i Storhogna...

jag har inte lyckats få tag på några bilder från resten av julhelgen i Vemdalen, jag tog inte så mycket kort själv, som vanligt :) Därför har jag dragit mig lite för att uppdatera här, men nu skiter jag i bilderna. :)

Juldagen började med att sjunga för mamma, och hon fick en present av oss: Åka hundsläde på fjällen :) Eve kunde tyvärr inte följa med då hon jobbade, men resten av familjen åkte. Vi hade två hundspann med 8-9 hundar styck. Pappa körde det ena och mamma åkte med honom, och jag åkte med han som hade hand om turen. Det var riktigt mysigt, Huskys är så fina och de var så ivriga på att få springa iväg :) Duktiga!

På eftermiddagen fick jag äntligen njuta av en aroma massage, det var supergott! Lugn Enya musik, mysbelysning, härligt doftande oljor och en duktig massör som hette Patrik. Det var min första massage nånsin, det var riktigt avslappnande.

Sedan hände inte så mycket mer innan vi åkte hem på annandagen. Vi bara tog det lugnt och kopplade av. Tågresan hem gick smidigt, även om jag hostade en hel del.

Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0