Ljushuvud :)

Åhh det känns så underbart härligt att äntligen fått göra en rejäl makeover på huvudet :) Jag var på Kungssalongen och klippte och blekte håret idag, så nu är det en bit kortare, mer uppklippt och jätteljust. I like!! :D Jag gjorde slingor med en ny sorts huva som skulle göra att slingorna började närmare hårbotten, blev riktigt bra resultat!






Sedan mötte jag upp mamma och hon bjöd på fika på Espresso House, chailatte och blåbärspaj med vaniljsås, mmmmmm :) Sedan fick jag köpt en julklapp till mamma, en nyårsklänning till mig och ett mörkrött nagellack (färg Tobago från Mavala) till jul. Jag köper nästan bara nagellack från Mavala, för de är billiga och de små flaskorna är praktiska för mig som tröttnar på en färg så fort :)

Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0