Underbara flickor!

Vilken fantastiskt rolig, härlig och underbar dag!! Tidigt i morse plockade jag upp Linda och sen begav vi oss till Malin i Vänersborg. Och vi har haft så roligt!! Grillat, ätit glass, gått på stan och promenerat, tjötat, skrattat och tjötat och skrattat ännu mer :) Så synd att vi inte träffas oftare.. Men nu har vi redan bokat in nästa träff :) 
Batteriet i min kamera är stendött så jag har inte kunnat ta några bilder. Men Malin o Linda knäppte loss lite, så jag ska lägga upp en bild så fort jag fått tag i en :) 

Innan jag åkte hem så tog jag en nostalgitripp förbi min o Tims gamla lägenhet. Det var så mysigt där.. Saknar det verkligen! Det var mysigt att åka runt i de gamla trakterna igen :)

Kommentarer
Postat av: melinda

jaha :) okej, gött!

2008-08-01 @ 23:12:53
URL: http://melindalin.blogg.se/

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0