Är huvudet tomt får plånboken lida...

Ja jisses, dumma Johanna. Jag kom fram till lägenheten vid 19.30. Såg att jag hade fått post nere i postfacket, men hade inte postfacksnyckeln med mig. Så jag åkte upp och dumpade alla mina grejjer, tog nyckeln och gick ut igen. Preciiiiiis när dörren slog igen kom jag på att jag inte hade kortet till dörren med mig!! (Vi har kort istället för nycklar här, som på hotell) Jag hade inte ens mobilen med mig ut :P Så jag knackade på hos grannen och fick låna hans mobil så jag kunde ringa till G4S så att de kom och öppnade. På dagtid är det inte så dyrt, men på helger och kvällar kostar det fan. Så nu är jag 1500:- fattigare! Aja, tur att jag nästan har gott om pengar för tillfället, så att jag inte går back :)

Aja, nu har jag i alla fall fått ätit lite och packat upp igen. Nu måste jag plugga meteorologi hela natten, har provet imon bitti. Usch vad inte bra det känns :P Jag får väl ta och sätta igång! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Du kommer fixa det gumman!

2008-08-25 @ 08:42:34

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0